eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - kogo i gdzie opierdzielicRe: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Date: Tue, 25 Jul 2006 11:33:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <ea4oo3$i37$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ea4nr0$fds$1@nemesis.news.tpi.pl> <ea4nqm$obd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aew26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1153820227 18535 83.16.126.26 (25 Jul 2006 09:37:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jul 2006 09:37:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391731
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ea4nqm$obd$1@news.onet.pl...
    > Ghost wrote:
    >> Witam,
    >>
    >> Robia mnie w konia w mbank'u juz drugi dzien i nie mam dostepu do
    >> MOICH pieniedzy. Czy jest jakis adres mailowy, numer tel. (poza kretynska
    >> mlinia) gdzie moznaby komus nawrzucac, co za syf odstawiaja?
    >>
    >
    > Ale o co chodzi ?

    O to, ze nie mam dostepu do mojej kasy. Ktos najprawdopodobniej chcial sie
    zalogowac na moje konto, a ze hasla nie znal - to (po ktorejs probie)
    zablokowal wejscie przez Internet. Zeby to odblokowac trzeba do mlinii
    dzwonic i miec telekod. Telekodu nie uzywam, wiec gdzies go zapodzialem.
    Procedura przewiduje, ze sie dzwonii do mlinii, oni autoryzuja i oddzwaniaja
    na kiedys tam podany numer, podajac nowy telekod. I wlasnie na ten telefon
    czekam juz dwa dni, zamowilem juz cztery razy taka rozmowe od nich i nic.
    Mowia tylko, ze za kilka-kilkadziesiat minut oddzwonia (w skrajnym
    przypadku, najpozniej do 22). Wczoraj czekalem na idiotow od 9 rano do 22
    pod telefonem i nic. Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam
    przy sobie) bo nie jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane
    telekodu. Wiec czekaj glupku kolejny dzien na telefon od jasnie panstwa.
    Chyba im podziekuje za "wspolprace". Nie wiem co u nich szwankuje - ludzie,
    oprogramownie, organizacja (mam to gdzies), ale jak znam zycie pewnie jest
    to skutek "oszczednosci" i krojenia budzetu. W pogoni za zyskiem olewaja
    pojedycznych klientow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1