eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - kogo i gdzie opierdzielicRe: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Date: Tue, 25 Jul 2006 11:39:44 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <ea4ot3$ub8$1@news.onet.pl>
    References: <ea4nr0$fds$1@nemesis.news.tpi.pl> <ea4nqm$obd$1@news.onet.pl>
    <ea4oo3$i37$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: kaktus.tiger.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1153820387 31080 195.205.45.131 (25 Jul 2006 09:39:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jul 2006 09:39:47 +0000 (UTC)
    X-Sender: G4wt6jXovVanQA4ugZ/+awtHeWV2XT5s
    In-Reply-To: <ea4oo3$i37$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391733
    [ ukryj nagłówki ]

    Ghost wrote:
    [...]

    > cztery razy taka rozmowe od nich i nic. Mowia tylko, ze za
    > kilka-kilkadziesiat minut oddzwonia (w skrajnym przypadku, najpozniej do
    > 22). Wczoraj czekalem na idiotow od 9 rano do 22 pod telefonem i nic.
    Dlaczego mam wrażenie, ze mają Twój nieaktualny telefon ? Parę razy
    zdarzyło mi się zablokować Internet, a ze telefoniczny mam wyłączony to
    byłem w podobnej do Ciebie sytuacji.

    > Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam przy sobie) bo nie
    > jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane telekodu. Wiec
    No i prawidłowo, inaczej ja bym zadzwonił, podał swoją, i miałbym dostęp
    do Twojego konta.

    > czekaj glupku kolejny dzien na telefon od jasnie panstwa. Chyba im
    > podziekuje za "wspolprace". Nie wiem co u nich szwankuje - ludzie,
    > oprogramownie, organizacja (mam to gdzies), ale jak znam zycie pewnie
    > jest to skutek "oszczednosci" i krojenia budzetu. W pogoni za zyskiem
    > olewaja pojedycznych klientow.

    Zadzwoń jeszcze raz i poproś o przysłanie "zestawu startowego" - pytanie
    czy mają prawidłowy adres do korespondencji, no i poczekasz parę dni.
    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1