    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Date: Tue, 25 Jul 2006 13:21:58 +0200

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ea4ue5$k8o$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Ghost porozsypywal nastepujace haczki:
    > No wiec jednym z normalnych sposob jest zamowienie nowego zestawu
    > startowego. Wzglednie wyplata z bankomatu.
    > Dziwi mnie ze zamiast odzyskac kase chcesz sie klocic z bankiem.

    Ja wiem, ze odzyskam dostep do konta i chce odzyskac w najprostrzy sposob
    jaki przewiduje procedura - telefon z mlinii. Oczekuje od mbanku by wywiazal
    sie z tego za co mu place. Nie chce byc zmuszany do biegania do bankomatu,
    ani do czekania na "startowy". Czym wiecej osob bedzie prezentowalo twoja
    postawe, tym dluzej banki beda nami rzadzily.