eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - komedia, a raczej tragediaRe: mbank - komedia, a raczej tragedia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kamil Muszynski" <g...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Date: Fri, 31 Oct 2003 16:49:05 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <bnu09l$esd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bnm4ea$b8o$1@inews.gazeta.pl> <bno2ov$sl$1@news.onet.pl>
    <bnonsj$d7k$1@inews.gazeta.pl> <bntbin$63k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: wxp-kamilm.stacje.agora.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1067615349 15245 10.202.6.50 (31 Oct 2003 15:49:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Oct 2003 15:49:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2813.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266494
    [ ukryj nagłówki ]

    > Otóż to. Z tym, że w Twoim poście głównym problemem był duży licznik.

    Nie, moj post mial za zadanie pokazac jak bez zadnej winy czlowieka, moze on
    byc pozbawiony w dowolnym momencie dostepu do swoich pieniedzy.
    Licznik jest tylko jednym z elementow ktore to spowodowaly.
    Glowny problem jednak jest z odzwanianiem, gdyby nastepowalo natychmiast,
    nie byloby wiekszego problemu.

    > ja wolałbym jako główny
    > uważać właśnie brak oddzwaniania natychmiast po zgłoszeniu. Gdyby
    > oddzwoniono do Ciebie natychmiast,

    nie rozumiem Twojego rozrozniania glownych i "nieglownych" tematow :-)

    >temat dużego licznika wywołałby u Ciebie mniej emocji.

    Sam pomysl duzego licznika jak juz wiele osob tu zauwazylo nie jest zly, ale
    jego wartosc powinna byc widoczna po zalogowaniu i powinien sie czesciej
    resetowac. Emocje towarzyszly calej sytuacji, a nie licznikowi.

    > Właśnie powołano nową Radę Klientów. Myślę, że problem oddzwaniania
    > mógłby być obecnie sprawą priorytetową.

    mam nadzieje, ze tak bedzie

    Pozdrawiam
    K


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1