  • Data: 2006-03-23 15:59:31
    Temat: Re: mbank lez.y? ;-)) [NO TXT]
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ba. Przecież wiadomo, że jak gdzieś w sieci padnie router, przez który
    > lecą pakiety z mBanku do klienta, to do innego serwera z innej sieci
    > na pewno nie dojdą.
    > Uwielbiam kiedy tumaniści bredzą o tym, o czym nie mają zielonego
    > pojęcia.

    Ja o gwiazdach a ty o pietruszce. I jeszcze mnie obrażasz. No cóż, nie
    pozostaje mi nic innego jak się pokajać i posypać głowę popiołem.

    1. Wyraźniej napisałeś "Internet U CIEBIE leży". Jakoś internet U NIEGO
    działał. W szczególności dowodem na to że działał jest to że napisał
    posta. Jeśli masz jakąś inną definicję określenia tak abstrakcyjnego
    określenia jak "działanie internetu" to podziel się nią ze mną o guru
    informatyki :-P

    2. Zabrałeś głos 3 godziny po fakcie, "nieomylnie" stwierdzając, że to
    na 100% jego wina, nie sprawdzając czy ten problem był dyskutowany na
    innych grupach i forum mBanku. Ucinając dyskusję - był i tu i tu.

    3. Napisałem Ci, jak normalnemu człowiekowi że to wina na poziomie
    warstwy biznesowej (jeśli chcesz więcej wiedzieć to poszperaj w wątkach
    na pl. biznes.wgpw), wyjaśniłem Ci, że jeśli piszący miałby problemy U
    SIEBIE z internetem to by nie mógł nic zrobić. No ale ty wiesz lepiej,
    że to nie aplikacja w mBanku miała problemy, tylko router gdzieś po
    drodze. Weź zacznij grać w totolotka, bo masz duże szanse wygrać zx
    takim podejściem.

    Z niecierpliwością czekam na definicję "działania internetu" wg. Adama
    Płaszczycy, człowieka nieomylnego i jasnowidzącego.

    reik.