eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank mbiznes › Re: mbank mbiznes
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jose Rodrigues" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank mbiznes
    Date: Wed, 22 Mar 2006 15:01:59 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <dvrlga$1m6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: zp98.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1143036234 1734 80.53.147.98 (22 Mar 2006 14:03:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Mar 2006 14:03:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380993
    [ ukryj nagłówki ]

    Taaak... to samo się tyczy kredytów - walczę z nimi o kredyt hipoteczny już
    od 2 miesięcy. Co chwilkę się okazuje, że ktoś "zapomniał" o jakiejś tam
    formalności. mBank zaczyna schodzić na psy i to w coraz szybszym tempie.
    Obsługa coraz bardziej niekompetentna. A miało być tak pięknie...



    Użytkownik <p...@y...com> napisał w wiadomości
    news:3de7.00000121.44214bda@newsgate.onet.pl...
    >
    > Postanowiłem założyc konto biznesowe w mbanku (od lat jestem klientem
    > indywidualnym). Wypełniłem formularz i wysłałem ok 10 lutego , ok . 26
    > lutego
    > zgłosiłem w mlini że nie mam umowy , kazali czekac, ok 5 marca umowy nie
    > ma
    > zgłosiłem reklamacje i porosiłem o duplikat, 6 marca przyszła pierwsza
    > umowa ,
    > podpisałem i wysłałem w ten sam dzień, 16 marca zgłosiłem oficjalną
    > reklamacje
    > że konto nieaktywne , 21 marca złożyłem kolejną reklamacje przez internet
    > na
    > mlinie , wszystkie reklamacje bez odpowiedzi , tylko automatyczne
    > potwierdzenia
    > doręczenia. W efekcie jako że zacząłem działalnoś pod koniec lutego nie
    > mam jak
    > zapłacic ZUS (dostanę karę i odsetki) , podatku oraz VATU , kontrahenci
    > nie mogą
    > mi zapłacic za usługi które wykonałem , sam zobowiązania płacę gotówką ,
    > korzystając z debetu konta osobistego (za który ja płace). Mbank ma to
    > wszystko
    > kompletnie w d...e , nie odpowiada na reklamacje, moje propozycje
    > przyspieszenia
    > obiegu dokumentów poprzez wysłanie priorytetem olewa. Ponoszę cały czas
    > wymierne
    > straty a o oni mają to gdzieś...
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1