-
1. Data: 2006-03-22 13:06:35
Temat: mbank mbiznes
Od: p...@y...com
Postanowiłem założyc konto biznesowe w mbanku (od lat jestem klientem
indywidualnym). Wypełniłem formularz i wysłałem ok 10 lutego , ok . 26 lutego
zgłosiłem w mlini że nie mam umowy , kazali czekac, ok 5 marca umowy nie ma
zgłosiłem reklamacje i porosiłem o duplikat, 6 marca przyszła pierwsza umowa ,
podpisałem i wysłałem w ten sam dzień, 16 marca zgłosiłem oficjalną reklamacje
że konto nieaktywne , 21 marca złożyłem kolejną reklamacje przez internet na
mlinie , wszystkie reklamacje bez odpowiedzi , tylko automatyczne potwierdzenia
doręczenia. W efekcie jako że zacząłem działalnoś pod koniec lutego nie mam jak
zapłacic ZUS (dostanę karę i odsetki) , podatku oraz VATU , kontrahenci nie mogą
mi zapłacic za usługi które wykonałem , sam zobowiązania płacę gotówką ,
korzystając z debetu konta osobistego (za który ja płace). Mbank ma to wszystko
kompletnie w d...e , nie odpowiada na reklamacje, moje propozycje przyspieszenia
obiegu dokumentów poprzez wysłanie priorytetem olewa. Ponoszę cały czas wymierne
straty a o oni mają to gdzieś...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-03-22 14:01:59
Temat: Re: mbank mbiznes
Od: "Jose Rodrigues" <j...@i...pl>
Taaak... to samo się tyczy kredytów - walczę z nimi o kredyt hipoteczny już
od 2 miesięcy. Co chwilkę się okazuje, że ktoś "zapomniał" o jakiejś tam
formalności. mBank zaczyna schodzić na psy i to w coraz szybszym tempie.
Obsługa coraz bardziej niekompetentna. A miało być tak pięknie...
Użytkownik <p...@y...com> napisał w wiadomości
news:3de7.00000121.44214bda@newsgate.onet.pl...
>
> Postanowiłem założyc konto biznesowe w mbanku (od lat jestem klientem
> indywidualnym). Wypełniłem formularz i wysłałem ok 10 lutego , ok . 26
> lutego
> zgłosiłem w mlini że nie mam umowy , kazali czekac, ok 5 marca umowy nie
> ma
> zgłosiłem reklamacje i porosiłem o duplikat, 6 marca przyszła pierwsza
> umowa ,
> podpisałem i wysłałem w ten sam dzień, 16 marca zgłosiłem oficjalną
> reklamacje
> że konto nieaktywne , 21 marca złożyłem kolejną reklamacje przez internet
> na
> mlinie , wszystkie reklamacje bez odpowiedzi , tylko automatyczne
> potwierdzenia
> doręczenia. W efekcie jako że zacząłem działalnoś pod koniec lutego nie
> mam jak
> zapłacic ZUS (dostanę karę i odsetki) , podatku oraz VATU , kontrahenci
> nie mogą
> mi zapłacic za usługi które wykonałem , sam zobowiązania płacę gotówką ,
> korzystając z debetu konta osobistego (za który ja płace). Mbank ma to
> wszystko
> kompletnie w d...e , nie odpowiada na reklamacje, moje propozycje
> przyspieszenia
> obiegu dokumentów poprzez wysłanie priorytetem olewa. Ponoszę cały czas
> wymierne
> straty a o oni mają to gdzieś...
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2006-03-22 15:13:39
Temat: Re: mbank mbiznes
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
22 Mar 2006 14:06:35 +0100, w <3...@n...onet.pl>,
p...@y...com napisał(-a):
> korzystając z debetu konta osobistego (za który ja płace). Mbank ma to wszystko
> kompletnie w d...e , nie odpowiada na reklamacje, moje propozycje przyspieszenia
> obiegu dokumentów poprzez wysłanie priorytetem olewa. Ponoszę cały czas wymierne
> straty a o oni mają to gdzieś...
Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie, tam chyba
inaczej się nie da.
-
4. Data: 2006-03-22 21:44:10
Temat: Re: mbank mbiznes
Od: Azazel <j...@g...w.pl>
-------- Treść oryginalnej wiadomości --------
> 22 Mar 2006 14:06:35 +0100, w <3...@n...onet.pl>,
> p...@y...com napisał(-a):
> Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie,
tam chyba
> inaczej się nie da.
jeszcze chwila i Fakt będzie musiał założyć call center do obsługi
reklamacyjnej mBanku
:-)
A.
-
5. Data: 2006-03-22 22:05:43
Temat: Re: mbank mbiznes
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> > Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie,
> > tam chyba inaczej się nie da.
>
> jeszcze chwila i Fakt będzie musiał założyć call center do obsługi
> reklamacyjnej mBanku
> :-)
No właśnie, może byście kurka podali do nich numer.
Mają jakiś 0-800? ;-)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2006-03-23 12:23:18
Temat: Re: mbank mbiznes
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
22 Mar 2006 23:05:43 +0100, w <4...@n...onet.pl>, "S.T."
<n...@p...onet.pl> napisał(-a):
>
> > > Myślę, że telefon do Faktu przyspieszy twoją sprawę :). Poważnie,
> > > tam chyba inaczej się nie da.
> >
> > jeszcze chwila i Fakt będzie musiał założyć call center do obsługi
> > reklamacyjnej mBanku
> > :-)
>
> No właśnie, może byście kurka podali do nich numer.
> Mają jakiś 0-800? ;-)
http://www.efakt.pl/redakcja.aspx :>