  • Data: 2005-08-18 14:42:34
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...fm napisał(a):

    > zarabiać, drugi

    > Witam Ludzie tak czytam wasze narzekania.
    > Przecież o,50 gr to nie duzo w normalnych bankach ta opłata jest kilkakrotnie
    > wyższa i ludzie są. Wg mnie MBank ma bardzo dobrą ofertę a to że chce zarobić t
    > chyba normalne

    JESTES W BLEDZIE!!!
    jesli potrzebujesz karty np. VE i tylko ci pensje przelewaja na nie to Mbank
    jest najgorszy.... wole dac 99gr za INteligo na miecha i wpalcac bezprowizji
    na Wlasne konto tu jest haczyk bo pani na poczcie bedzie chciec 3,5pln za
    wplate na swoje konto
    oczywiscie jesli pracodawca bedzie ci przelewac na mbank to OK konto i
    wszystkto cacy tylko nie ma oddzialow...

    NO I najwazniejsze w mbanku czekalem prawie miesiac za kontem w Inteligo 7dni
    roboczych i kurier przywiuzl wszystko i o karte nikt sie prosic nie musial...