  • Data: 2009-10-10 21:12:17
    Temat: Re: mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > ale to kosztuje, przy darmowym koncie na takie usługi bym nie liczył.

    To zadna usluga, klient nic z tego przeciez nie ma. To tylko brak
    (dluzszej) przerwy w swiadczeniu uslugi. No ale wiem, koszty wazniejsze
    niz dobre imie.

    Koszt jest, podejrzewam, minimalny, biorac pod uwage ilosc ludzi, ktorym
    cos takiego byloby potrzebne (zwykla pojedyncza przesylka w obrebie
    miasta, przy ktorej w praktyce kurier jedzie bezposrednio od nadawcy do
    odbiorcy, kosztuje ponizej 20 zl - przeciez nie kazdy klient jest akurat
    na drugim koncu swiata).
    --
    Krzysztof Halasa