  • 1. Data: 2009-10-10 11:39:29
    Temat: mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...
    Od: "klawikord" <i...@w...pl>

    nagle zadzwonił do mnie konsultant że istnieje podejrzenie skopiowania
    danych karty visa gold i zatrzegają kartę i wyślą mi nową.
    pytam się jakim cudem ? to bank stracił dane? bo żadnych operacji nie moich
    na karcie nie mam.
    no ale musiałem zię zgodzić bo jak sam facet powiedział nie mam wyboru i 7
    dni będę bez karty ....
    jakaś porażka ...
    mieliście coś takiego ?

  • 2. Data: 2009-10-10 11:52:57
    Temat: Re: mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...
    Od: Michal <m...@n...org>

    klawikord pisze:
> [...]
    > moich na karcie nie mam.
    > no ale musiałem zię zgodzić bo jak sam facet powiedział nie mam wyboru i

    Zdarza się, niestety. Przy czym nie jest to wina banku a raczej zasługa
    i plus dla niego, że monitoruje takie rzeczy i działa z wyprzedzeniem.
    Powinieneś być wdzięczny :)

    Operacji nie masz, bo możliwe, że ktoś próbował dokonać autoryzacji
    (najpewniej przez net, ew w bankomacie) powyżej Twoich limitów w jakimś
    dziwnym miejscu na świecie. Druga możliwość jest taka, że korzystałeś z
    karty w miejscu, w którym później wykryto skanowanie kart.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2009-10-10 12:24:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal <m...@n...org> writes:

    > Zdarza się, niestety. Przy czym nie jest to wina banku a raczej
    > zasługa i plus dla niego, że monitoruje takie rzeczy i działa z
    > wyprzedzeniem. Powinieneś być wdzięczny :)

    "Wdzieczny" to raczej przesada, bank sie boi o swoje pieniadze
    w koncu. Klienta to nie powinno obchodzic, a karte, nawet niekoniecznie
    gold, mozna dostarczyc zdecydowanie szybciej (przez 7 dni przesylke
    mozna wyslac na jednym koncu swiata, odebrac na drugim, "przetworzyc",
    odeslac z powrotem i tam odebrac, i to bez wiekszego pospiechu).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2009-10-10 13:05:02
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    klawikord wrote:
> [...]
    > moich na karcie nie mam.
    > no ale musiałem zię zgodzić bo jak sam facet powiedział nie mam wyboru i

    Tak, dwa tygodnie temu Polbank mi zastrzegl karte, bo obawiaja sie ze
    dane z platnosci kilka miesiecy temu w Europie Zachodniej wyciekly.
    Jest watek paropostowy o tym.
    Po 10 dniach przyszla nowa karta. Niestety bank sie do mnie nie
    dodzwonil i dowiedzialem sie sam, jak w 2 sklepach mi odrzucilo nia
    platnosci i sam zadzwonilem zapytac o co biega.
    Bylem ciut w gorszej sytuacji, bo ja tej karty aktywnie uzywam i co
    gorsza od dluzszego czasu przebywam zagranica. A karta dotarla na moj
    Polski adres. Wiec dopiero za kilka tygodni bede ja fizycznie mial z
    powrotem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-10-10 13:25:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "klawikord" news:haprs9$71b$1@news.mm.pl

> [...]
    > na karcie nie mam.
    > no ale musiałem zię zgodzić bo jak sam facet powiedział nie mam wyboru i 7

    Tak. Tyle, że sprawa dotyczyła zwykłej debetówki, która odmówiła
    posłuszeństwa na zakupach.
    Dopiero po powrocie do domu i zalogowaniu się do systemu okazało się, że
    jest zastrzeżona. Na pytanie na mLinii czemu nikt nawet głupim e-mailem nie
    poinformował mnie o tym fakcie odpowiedzią było milczenie...

  • 6. Data: 2009-10-10 14:13:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > mozna wyslac na jednym koncu swiata, odebrac na drugim, "przetworzyc",
    > odeslac z powrotem i tam odebrac, i to bez wiekszego pospiechu).

    ale to kosztuje, przy darmowym koncie na takie usługi bym nie liczył.

  • 7. Data: 2009-10-10 14:36:39
    Temat: Re: mbank - nagle zastrzegli ma karte visa ...
    Od: "Adam" <A...@a...pl>

> [...]
    > mozna wyslac na jednym koncu swiata, odebrac na drugim, "przetworzyc",
    > odeslac z powrotem i tam odebrac, i to bez wiekszego pospiechu).

    Blad ,sa miejsca gdzie przesylka pocztowa idzie nawet 2 miesiace lub dluzej
    i to cywilizowne miejsca.

  • 8. Data: 2009-10-10 19:24:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 16:36:39 +0200, Adam wrote:

    > Blad ,sa miejsca gdzie przesylka pocztowa idzie nawet 2 miesiace lub dluzej
    > i to cywilizowne miejsca.

    FedEx tez? (niecale 2 doby z HK do Bytomia).

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2009-10-10 21:12:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > ale to kosztuje, przy darmowym koncie na takie usługi bym nie liczył.

    To zadna usluga, klient nic z tego przeciez nie ma. To tylko brak
    (dluzszej) przerwy w swiadczeniu uslugi. No ale wiem, koszty wazniejsze
    niz dobre imie.

    Koszt jest, podejrzewam, minimalny, biorac pod uwage ilosc ludzi, ktorym
    cos takiego byloby potrzebne (zwykla pojedyncza przesylka w obrebie
    miasta, przy ktorej w praktyce kurier jedzie bezposrednio od nadawcy do
    odbiorcy, kosztuje ponizej 20 zl - przeciez nie kazdy klient jest akurat
    na drugim koncu swiata).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2009-10-10 21:13:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Adam" <A...@a...pl> writes:

    > Blad ,sa miejsca gdzie przesylka pocztowa idzie nawet 2 miesiace lub dluzej
    > i to cywilizowne miejsca.

    Oczywiscie nie pisalem o poczcie np. panstwowej.
    --
    Krzysztof Halasa