  • Data: 2002-09-15 09:45:20
    Temat: Re: mbank oddaje - walczyc o swoje :)
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety to nie jest takie proste. Uwazam, ze znakomita wiekszosc takich
    > awaryjnych pobran wynika nie z wiekszego padu systemu, tylko
    > pojedynczych awarii bankomatu.

    masz rację, tyle że takie akurat sprawy powinny być załatwiane indywidualną
    reklamacją,
    euronet niestety jest dość zawodny, też parę razy zdarzyło mi się na nim
    naciąć

    jeśli jednak występuje awaria całego euronetu, wtedy z góry można
    przypuszczać że wybierający gotówkę w innych bankomatach robią to z przymusu