  • Data: 2018-01-16 20:16:35
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 00:59, Waldek pisze:

    > Zaś co do samej akcji WOSP - nie mam ostatecznie wyrobionego zdania
    > - tj. nie mam wiedzy jaki PROCENT zebranej kasy faktycznie idzie na
    > zakup sprzętu, a ile jest przejadane w formie kosztów działalności

    To się postaraj i zajrzyj do dokumentów.
    Sprawozdania fundacji są dostępne.

    > Rozumiem, że Pan Owsiak musi też jeść i żyć - jak każdy - i to jego
    > praca, ale coś mi się ostatnio obiło o uszy o problemach
    > z "transparentnością" i odmową udostępnienia dokumentacji rachunkowej

    Czyli standardowe pytanie z odpowiedzią:
    nie wiem co i jak, ale słyszałem, że to i tamto.

    Ja też nie mam wyrobionej wiedzy o WOŚP i nie słyszałem o problemach z
    transparentnością, ale jak nie wiem, to nic nie piszę.
    Jak wiesz, że fundacja oszukuje, to napisz ile ukradli i jak,
    a jeśli masz uzasadnione podejrzenia, to złóż doniesienie.