  • Data: 2015-05-12 13:01:29
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >No nie skarżył się. Wtedy się nie skarżono na interfejs. :)

    Interfejsowi brakowalo powtorzen komend.
    Widac ktos sie skarzyl, bo powstal ... doskey ?
    Teraz wbudowany cmd czy "okienko dos".

    Zobacz jak sie rozbudowala komenda for, i pare innych - to chyba wynik
    skarzenia na mozliwosci command.com.

    >Bo jest inny niż wzorce które sobie wypracowałeś.
    >Postaw świeżynkę, która miała bardzo słaby kontakt, to zobaczysz.

    trudno taka znalezc :-)
    Ale kiedys bylem swiezym uzytkownikiem interfejsu mbanku starego ... i
    jakos nie narzekalem.
    Na to, na co narzekalem, mozna bylo latwo poprawic.

    >Tak. A tu nie chodzi o narzekania, tylko o coś czego nie widzisz -
    >przypływ
    >nowych klientów dla których taki interfejs to dodatkowy argument na
    >plus.

    Dyrektor dzialu informatyki pewnie tak argumentuje.
    A tymczasem ... byla jakas reklama zachecajaca do przyjscia z powodu
    "nowego, lepszego interfejsu" ?
    Nie bylo, wiec moge stwierdzic, ze klienci nie dlatego przyszli :-)

    Owszem, nagrody zdobyto, to zawsze sie mozna pochwalic "wysokie
    oprocentowanie i najlepsza strona ze wszystkich bankow". Moze ktos sie
    na te "najlepsza" nabierze.

    >Patrząc na dynamikę przychodu nowych klientów w mBanku (widziałem
    >jakiś
    >raport niedawno), to nie sądzę żeby zrobili zły ruch.

    I myslisz, ze to z powodu nowego interfejsu ?
    Ja sie powaznie zastanawiam nad odejsciem - z tym nowym w zasadzie
    daje sie zyc, ale niech sie naucza, ze warto spytac klientow o zdanie
    :-)

    >To już dawno nieprawda.

    No coz, moze sa i inne kryteria, ale ciekawe czy nowy je spelnia :-)

    J.