  • Data: 2015-05-13 12:48:27
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Nie. Po prostu w takich sytuacjach trzeba przyjąć że się nie zna
    > czegoś i nauczyć od nowa, a nie kombinować ze starym i narzekać że
    > "sie nie da".

    Ani nie kombinuje ze starym ani moje narzekania nie sa w stylu "nie da
    sie".
    Naprawde cos takiego u mnie zauwazyłes?
    Ja mówie tylko, ze dla mnie zmiana była na gorsze i ze nie znam nikogo kto
    by chwalił.

    > One of the main drivers behind the Ribbon was discoverability of new
    > functions. This was driven by research conducted by Microsoft that
    > indicated that a large number of most requested features for Word
    > actually already existed in the product; the user simply didn't know
    > where to find it.

    I wszystko jasne.
    Tak jak powiedziałem - znam excela i wiedziałem gdzie czego szukac.

    Reasumujac - nowy produkt jest po to aby doszkolic klikaczy tabelek...