  • Data: 2015-05-18 16:53:40
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Opisałem tu kiedyś problem na jaki się natknąłem jak w polu kwota
    >była już poprzednia wartość i chciałem ją zmienić.
    >Nie daje jej się skasować ani klawiszem Del. Backspace działa, ale na
    >koniec nie da się skoczyć klawiszem End. Jedyna metoda jaką znalazłem
    >to trzeba myszą wcelować w koniec liczby i potem Backspace - zbędna
    >robota, gdy przecież kursor już jest na początku pola i wystarczyło
    >by kilka Del. Podobno to wina Firefoxa, ale przy wypełnianiu
    >podobnych pól na innych stronach nie zauważyłem tego problemu.

    Wszystkie inne strony zdaja sie na obsluge takich pol przez system czy
    przegladarke.
    Ale nie mbank - nowoczesnosc kosztuje, skoro strona nie jest w HTML
    tylko w javascripcie/Ajax, to i klawisze sa obslugiwane przez JS.

    No a te klawisze wystepuja poza standard ..

    >Luźne skojarzenie - zupełnie nie rozumiem tej koncepcji, że jeden
    >odbiorca ma ileś tam rachunków i dodatkowy krok wybierania.

    No, ale poniekad tak jest. Bywa ze odbiorca jeden, a rachunkow wiele.
    Tylko jak widac - to bardziej utrudnia, niz ulatwia.

    > W moim przypadku każdy ma po jednym.

    Ale to mowisz o swoim podejsciu, czy o mbanku ?
    Bo on chyba nie pozwoli, jak jest np nazwa Orange S.A., to tylko
    jeden, drugiego nie zdefiniujesz (choc iloscia spacji pewnie mozna
    oszukiwac).

    J.