  • Data: 2015-05-15 18:31:57
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:55560359$0$8390$65785112@news.neostrada.pl...

    > Spoko, wysłałeś, dostałeś odpowiedź i możesz testować nowo nabytą wiedzę
    > ;-)

    Czułem, że gdzieś musi być jakieś dodawanie do ulubionych bo jakoś kiedyś ją
    zrobiłem, ale w edycji kontaktu tego nie widziałem (szukałem jakiegoś
    checkboxa opisanego, że ulubiony i nie widziałem). Na ozdobniki na stronie
    na której jest pełno jakiejś grafiki nie zwracam uwagi. Dopiero mały znak
    zapytania na stronie Przelew naprowadził mnie na to, że połączenie między
    tymi stronami ukrywa się w gwiazdach :-)

    Jak już odkryłem (pewnie ponownie po kilku miesiącach) te gwiazdki to
    poszedłem do Książki Odbiorców i widzę, że przy każdym kontakcie (na liście
    po lewej) są te gwiazdki. Tylko dlaczego jak na nie najadę to nic się nie
    wyświetla do czego ona służy (kursor wygląda tak samo na całym polu
    kontaktu) - a kliknięcie w gwiazdkę daje inny efekt niż tuż obok. Każdy
    odbiorca wygląda jak duży klawisz. No skąd do .... piiip.... mam wiedzieć że
    ten klawisz to nie jedna funkcja tylko co najmniej dwie (nie sprawdzałem czy
    może nie więcej).
    P.G.