    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Fri, 12 Jun 2015 09:53:31 +0200

    news:slrnmnk1m2.1oeb.proteus@pl-test.org...
    > On 2015-06-11, Chris94 <c...@p...fm> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przelew, wybieram osobę, widzę listę rachunki odbiorcy, klikam strzałeczkę
    > z prawej wybieram usuń?

    Od jakiegoś czasu, co jakiś czas mam niesamowite problemy aby się z jakiejś
    strony wylogować. Wpienia mnie to niesamowicie. Szukam i szukam gdzie mogli
    umieścić ten klawisz wyloguj. Jak strona duża to jeszcze przewijam, czy może
    gdzieś na dole. Przecież normalnie na stronie jest się chwilę, coś się zrobi
    i człowiek chce się wylogować. Dla mnie jest oczywiste, że klawisz wyloguj
    jest jednym z najczęściej używanych więc powinien być zawsze dostępny. Po
    dłuższych poszukiwaniach się okazuje, że np. trzeba kliknąć w kwadracik z
    jakimś obrazkiem (w żaden sposób nie kojarzącym się z wyloguj) i się rozwija
    lista kilku poleceń a wśród nich wyloguj. No do jasnej ..... jak w danym
    sklepie jestem raz na rok to skąd mam wiedzieć, że wyloguj jest pod tym
    kwadracikiem. Nie pamiętam, aby którekolwiek z pozostałych poleceń ukrytych
    pod tym kwadracikiem było mi do czegoś potrzebne.
    Jeszcze ze dwa lata temu nie natykałem się na takie sytuacje - klawisz
    wyloguj był zawsze tam gdzie się go spodziewałem.
    Nie wiem co to za idiotyczna nowa moda bawienia się z klientem w
    ciuciubabkę. Dla mnie to świadczy o tym, że autor strony w ogóle nie potrafi
    postawić się w sytuacji użytkownika, dla mnie to jest równoważne z tym, że
    autor strony ma jakieś problemy z logicznym myśleniem.

    Ta strzałeczka to dla mnie dokładnie taka sama sytuacja. Z numerem rachunku
    kojarzą mi się tylko dwie logiczne operacje: Modyfikuj, Usuń. Więc jak jest
    dość miejsca (a chyba podstawową cechą nowego interfejsu jest mnóstwo
    marnowanego miejsca) to takie klawisze powinny być po prostu dostępne.
    P.G.