  • Data: 2015-08-12 14:08:27
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 07:52:41 +0200, cef napisał(a):

    > Ja już zdążyłem zapomnieć, że jest coś takiego jak zielona karta.
    > Pomijam wyjazdy poza UE, ale czy jest jakiś obowiązek posiadania
    > tejże karty np w podróży do Niemiec, Francji czy Hiszpanii?
    > Tylko wygoda organizacyjna, bo papier znany i standard międzynarodowy
    > czy wystarczy mieć zwykłe OC.

    Ja też się odzwyczaiłem od Zielonej Karty, ale temat wrócił przy
    rozważaniu urlopowego wyjazdu samochodem na Półwysep Bałkański.
    W całej UE wystarcza mieć samo OC, ale gdybyś chciał jechać np. do
    Grecji, to musisz mieć Zieloną kartę na przejazd przez Serbię.
    Zielona Karta jest także wymagana w Czarnogórze, Bośni i Hercegowinie,
    Albanii, Rosji, Białorusi, przypuszczam że na Ukrainie także.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof