    From: Cyb <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - przelew z 14 lutego bedzie z oplata?
    Date: Sat, 14 Feb 2004 17:48:39 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@62.233.166.96

    On Sat, 14 Feb 2004 17:30:01 +0100, "Chmielu"
    <j...@A...pccom.info> wrote:

    >Użytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >OK. To chcę wiedzieć, o ile...
    >A jest jeszcze coś poza opłatą za przelew...?
    tak, profesjonalizm banku...
    tzn to ze wprowadzaja oplate nie neguje profesjonalizmu banku
    (w koncu bank ma zarabiac a nie tracic),
    natomiast przygotowanie sie to wprowadzenia oplaty swiadczy o
    profesjonalizmie.
    Oplaty wchodza od 15tego - wszystko ok.
    ale co mbank zrob z przelewem ktory jest ustawiony na 14tego?
    formalnie wychodzi 14tego, bo schodzi z rachunku klienta, ale
    fizycznie wychodzi KIRem 16tego...klienta g*o obchodza sesje KIR.

    Mnie interesuje czy mbank powiedzial cos nt takiego przypadku jak
    opisalem wyzej: pobiera oplate (bo pieniadze wychodza 16tego), czy tez
    nie pobiera (bo przelew "wyszedl" z rachunku klienta 14tego).

    Reakcja banku w powyzszej okolicznosc powie wiecej o banku
    niz caly PRowski szum ;-)

    >Możesz poniżej zacytować... CTRL+C i CTRL+V...
    "nie zapominaj ze nie kazdy zna tak bankowosc jak ty - ja juz sie
    spotkalem ze stwierdzeniem ze skoro pieniadze zostaly wyslane
    w piatek wieczorem (i zniknely z rachunku) z konta to u mnie juz
    powinny byc w sobote (a byly to 2 rozne banki).
    i jak tlumaczyc komus takiemu co to jest KIR i jego sesje? ;-)

    jesli jestem szarym internauta i puszczam przelew dzis (14.2) i
    znikaja one z mojego rachunku (bo znikaja) to dla mnie przelew
    wyszedl 14.2, nieprawdaz?

    z drugiej strony wiem, ze fizycznie pieniadze wyjda w poniedzialek 1
    sesja KIR (ale tego akurat nie wszyscy wiedza)....

    a mnie interesuje czy mbank wygenerowal jakis komunikat na te
    okolicznosc czy nie i ciekaw jestem jak to bedzie traktowal...
    bo jesli zadziala tak jak mowisz, to na grupie bedzie troche ludzi
    ktorzy wyslali pieniadze 13go wieczorem lub 14go i zdziwia sie oplata
    ;-) "

    pozdarwiam,
    Cyb