  • Data: 2008-11-17 16:05:10
    Temat: Re: mbank - przelewy
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla 1000 zł władowanego na emax+ na jedną noc daje to 0,1644 zł odsetek,
    > jeśli tych tysięcy było kilka/naście/dziesiąt to pewnie warto, sam musisz

    Nie wiem jak w jakim wypadku liczone jest oprocentowanie - jak długo
    pieniądze muszą leżeć na koncie danego dnia (pełen dzień, min. pół dnia
    itp).
    Czy w dniu w którym jakaś kwota wchodzi na konto liczone jest od niej
    oprocentowanie i podobnie, czy w dniu w którym kwota schodzi z konta również
    liczone jest od niej oprocentowanie?
    Mam słabą orientację w tym temacie, ale takie ruchy z anulacją i ponownym
    ustawianiem przelewu powodują, że kwota pojawia się na koncie i znika z
    konta.