  • Data: 2008-11-17 15:52:04
    Temat: Re: mbank - przelewy
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależało mi, żeby przelew wyszedł dzisiaj i chyba odrobinę się spóźniłem.
    > Poza tym anulowanie i ustawianie z jutrzejszą datą nie ma chyba sensu -
    > jeśli chodzi o oprocentowanie tych pieniędzy.

    Nie ma sensu, bo eKonto ma 0,0%.
    Ale np. do średniego miesięcznego salda już ma znaczenie.

    Jak ustawisz z datą jutrzejszą przelew, wtedy środki z konta zejdą jutro
    o 6 rano.

    Jest jeszcze jedna możliwość, aby zarobić na odsetkach.
    Przelać pieniądze dzisiaj na eMax (nie eMax+), ustawić przelew z eMaxa
    na eKonto z datą 18-11-2008, przelew zostanie wykonany około 2.30 w nocy
    (czyli odsetki się naliczą), a 6 rano wyjdzie przelew z eKonta, też
    wcześniej zdefiniowany z datą 18-11. Wadą tego rozwiązania jest to, że
    nie ma pewności, iż ów przelew wyjdzie - czasem są błędy w systemie i
    przelewy wiszą w nieskończoność.