  • Data: 2003-05-20 21:05:31
    Temat: Re: mbank - rejestracja konta
    Od: "supermenn" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    możesz sobie czekać, pani z mlini poinformowała mnie, że nie oddzwaniają..
    po prostu masz konto aktywne jak im się zechce skończć analizować umowę....
    ...chciałem sprawdzić jak tam z moją umową, ale niestety zablokowałem
    obsługę telefoniczną i czekam na oddzwonienie już 2 dni (interweniowałem 2
    razy) aby ją aktywować z powrotem. Nie moge tym samym zamówić karty do
    e-konta....
    beznadziejnie się zaczeło...muszę ręcznie sprawdzić czy mogę przelewać
    kasę..

    pozdrawiam supermenn.

    ........... teraz odsyłam i czekam, aż dadzą znak, że umowa doszła.