eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank siegnie do komorkiRe: mbank siegnie do komorki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank siegnie do komorki
    Date: Mon, 18 Jan 2016 11:28:04 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <n7ienq$lbo$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5678297f$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <n59l64$cb3$2@dont-email.me>
    <56791027$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <569bf93f$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <569c989a$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7ida8$1st$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-152-18-158.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1453112890 21880 37.152.18.158 (18 Jan 2016 10:28:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2016 10:28:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <n7ida8$1st$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619774
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-18 o 11:04, Piotr Gałka pisze:
    >
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:569c989a$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >> Ale google ... popatrzylem na jakiec czesci elektroniczne, to mi teraz
    >> na polskich stronach wyskakuja oferty chinskiej elektroniki.
    >> cookie rulez :-)
    >>
    > Od jakiegoś roku/dwu jak coś kupię to potem mój internet usiany jest
    > innymi modelami tego czegoś.
    > O co biega - żebym żałował, że wybrałem po swojemu, a nie tak jak
    > internet wie, że byłoby dla mnie najlepiej.
    > Kogoś chyba pogięło.

    Bo nie o to chodzi, że kupiłeś, tylko że szukałeś. Większość, co
    szukała, jeszcze nie kupiła, i wówczas takie reklamy są bardzo dobrze
    stargetowane.

    Zresztą nawet jak kupiłeś - to nie znaczy, że nie chcesz (do)kupić
    czegoś podobnego.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1