  • Data: 2015-12-21 12:33:51
    Temat: Re: mbank wpadka?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/21/2015 07:05 PM, Chris94 wrote:

    Przepraszam że się wtrącę - i utnę tę bezsensowną pyskówkę :) - aż się
    wzruszyłem, że ktoś czyta to, co czasem tu napiszę!

    I z ciekawości:

    > Nie przypominam sobie żebyś na przestrzeni ostatnich 8 lat tutaj
    > kiedykolwiek krytykował ówczesny rząd, natomiast ówczesną opozycję
    > zdarzało Ci się krytykować.

    pozwoliłem sobie przejrzeć moje stare posty, i za bardzo nie znalazłem
    krytykowania lub chwalenia, czy to opozycji czy rządu (choć niewątpliwie
    często starałem się wypunktować brak logicznej spójności w wypowiedziach
    innych grupowiczy).

    Ale przy okazji odnalazłem mój zakład z Liwiuszem - przytaczając jego
    słowa z 26 maja 2010 roku:

    Z przyjemnością przyjmę taki zakład. Przy czym weźmy pod uwagę
    100 jednostek waluty dominującej w Polsce - może się bowiem
    (oby) zdarzyć, że za 10 lat nie będzie dominującej waluty w
    Europie, a 20 konkurujących ze sobą walut.

    Jeśli jest Pan zainteresowany, możemy spisać odpowiednią umowę.
    A następnie spotkać się za 10 lat.
    W razie zainteresowania, czekam na kontakt.

    Wychodzi na to, że jesteśmy na półmetku!

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com