  • Data: 2005-09-28 08:01:28
    Temat: Re: mbank wplatomat
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:dhdhgs$ffr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak z ciekawości, czemu ludzie nie wpłacają mniejszymi porcjami w tych
    > wpłatomatach?.

    To jest rozwiązanie sprawdzające się nie tylko przy wpłatomatach, bo przy
    bankomatach też, ale nie wymagaj zbyt wiele od klientów, których w końcu
    nikt i nic nie zmusza nie tylko do myślenia, ale nawet do czytania.
    http://www.mbank.com.pl/images/depozyt/wsun_banknoty
    .jpg
    "UWAGA: Próba wpłaty bardzo zniszczonych banknotów może spowodować awarię
    bankomatu depozytowego. Prosimy sprawdzić stan banknotów przed ich
    wpłaceniem albowiem nie mogą być pogniecione, naddarte, wyprane ani mieć
    pozaginanych rogów. Ważne: Bankomat nie przyjmuje monet."

    > Czy grozi to jakimiś dodatkowymi opłatami?

    Nie, ale grozi przegrzaniem stron dokonujących operacji. Białka przed, a
    maszyny w trakcie.

    Pozdr.
    K.K.