  • Data: 2013-04-05 16:57:56
    Temat: Re: mbank zablokowal karte ?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd> szukaj wiadomości tego autora

    > Można prosić o jakiś link, bo tak od razu nie potrafię znaleźć googlami?
    > Za kilka miesięcy kończy mi się debetowa karta Visa Electron w mBank i
    > jeśli nowa karta umożliwiałaby transakcje zbliżeniowe to rozważę zmianę
    > banku.
    > Przed chwilą zresztą dzwoniłem do mBanku i zapewniono mnie że wyłączenie
    > PayWave jest w pełni skuteczne.

    bylo w radio, bylo tez chyba na interii.
    przeciez jest to znany problem od wielu miesiecy.
    transakcje sa realizowane online i te nie dzialaja gdy zablokujesz karte
    po stronie banku. natomiast czesc terminali dziala offline i na nich
    mozesz zaplacic taka karta majac puste konto. terminal zbiera informacje
    o kwocie i dopiero pozniej wysyla raport do banku a tam juz doliczaja ci
    do rachunku to co zaplaciles karta. i tu jest wlasnie problem.
    jak dla mnie to system ten projektowal skrajny imbecyl, lub jest to
    dzialanie zamierzone.

    http://samcik.blox.pl/2013/02/Zblizeniowa-zalamka-78
    -zlodziejskich-transakcji.html

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13623286,Znow_k
    lopot_ze_zblizeniowkami__Sprzedawcy_zadaja_dodatkowy
    ch.html

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/9,960878,w-j
    akim-banku-paypass-off-line,1.html