  • Data: 2008-09-24 14:34:08
    Temat: Re: mbank zestawienie operacji
    Od: huri_khan <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Mazur pisze:

    > Nie możesz. Taka funkcjonalność systemu - przy wszelkich wydrukach z
    > kontekstu rachunku, podawane są domyślnie dane pierwszego właściciela
    > rachunku. Można to zmienić w systemie, ale na ogół robi się to w
    > konkretnych przypadkach (wymaga grzebania w sofcie).

    Czyli jednak można, wiadomo że jakiś programista dał ciała.

    > Z drugiej strony - Twoja żona zrobi sobie za darmo takie zestawienie,
    > ale nie będzie ono za wiele warte dla kogokolwiek (czyt. dla
    > jakiejkolwiek instytucji zainteresowanej ruchami na rachunku).

    Ale jeżeli np. chcesz wziąć telefon to operator chce albo zaświadczenia
    o zatrudnieniu albo np. zapłaconych rachunków i tutaj wystarcza mi
    wydruk z konta.

    Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
    Żona zrezygnuje z rachunku a na drugi dzień znowu ją dopiszę jako
    współwłaściciela. Czy będzie się to wiązać z opłatami ?

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]