eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] zmiana w obsłudze historii operacjiRe: [mbank] zmiana w obsłudze historii operacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] zmiana w obsłudze historii operacji
    Date: 15 Oct 2007 18:23:40 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 43
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <fevvg6$nao$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1192465420 3251 213.180.130.18 (15 Oct 2007 16:23:40
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Oct 2007 16:23:40 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 81.168.130.12, 192.168.243.48
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.8.1.7)
    Gecko/20070914 Firefox/2.0.0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:428067
    [ ukryj nagłówki ]

    > In news:2a63.000000d8.47137b35@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
    > > Dzisiaj zauważyłem, że po kliknięciu na wykonaną w przeszłości
    > > operację w nowej karcie pojawia się.. przeszukiwarka historii!
    >
    > Bo dane przelewu otweiraja sie teraz przy uzyciu Javascriptu a nie jako link
    > bezposredni. Wszyscy tak beda miec.

    Czyli nie ma żadnej możliwości otworzenia tego w nowej karcie? :-/

    > > Oczywiście nie muszę tłumaczyć, że bardzo utrudnia to wykonanie
    > > stałych operacji. Każdy ponowny przelew trzeba szukać od nowa - to
    > > bardzo irytujące (a ja mam do obsługi zaledwie kilkanaście przelewów
    > > miesięcznie).
    >
    > Stworz sobie przelewy zdefinowane. Klikniesz na liscie jego nazwe, wstawisz
    > kwote i ewentualnie date i po sprawie. Po to one wlasnie sa.

    Wiem że istnieje taka możliwość, ale nie jestem w stanie tego zrobić.
    Po pierwsze kwoty są różne, a po drugie - pieniądze nie zawsze przychodzą
    do mnie w (tym samym) terminie.

    > > Czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy mBank postanowił wszystkich
    > > swoich klientów "uszczęśliwić" takim, nazwijmy to _bardzo grzecznie_,
    > > nieprzemyślanym rozwiązaniem?
    >
    > Wszyscy tak beda miec.

    Rozumiem, że nie da się tego w żaden sposób zmienić?

    > Jak dla nie to bez wielkiej roznicy.

    Dla mnie to ogromna różnica (teraz na wielki minus).

    > Do powtarzajacyh sie przelewow stworzono dawno temu przelewy zdefiniowane.

    A co, jeśli kwoty przelewów są różne w każdym miesiącu?

    > Powtarzanie przelwu z listy to raczej sie w wyjatkowych wypadkach wykorzystuje.

    Zawsze tak robiłem i sobie chwaliłem. ;-)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1