  • Data: 2002-03-30 12:05:07
    Temat: Re: mbiznes w mbanku
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a845ip$212m$1@pingwin.acn.pl...
    > kurcze - oni naprawde zadaja albo oryginalu zaswiadczenia o wpisie do
    > ewidencji dzial. gospod. albo kopii uwierzytelnionej przez notairusza!
    >
    > pani z infolinii powiedziala mi, ze mozna wyslac do nich oryginal, oni go
    > skseruja i odesla.

    Czhyba tutejsze narzekanie odnioslo POZYTYWNY efekt:

    Z http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    W związku z pojawiającymi się postulatami Klientów dotyczącymi uciążliwości
    wymaganego do otworzenia mBIZNES konta trzymiesięcznego okresu ważności
    wpisu do ewidencji działalnosci gospodarczej mBank dokonał zmiany
    dotychczasowych wymagań w zakresie ww. dokumentu. Informujemy, że wpis do
    ewidencji działalności gospodarczej jest dokumentem niezbędnym do otworzenia
    rachunku firmowego mBIZNES. Wpis należy przesłać do mBanku jako oryginał
    dokumentu, wzglednie jako poświadczoną notarialnie kserokopię. mBank uznaje
    za wystarczającą dla stwierdzenia aktualności przedstawianych dokumentów
    adnotację Klienta
    "potwierdzam aktualność przedstawianego dokumentu ze stanem faktycznym na
    dzień ..." złożona na wpisie wzglednie jego poświadczonej kopii i
    potwierdzoną własnoręcznym podpisem Klienta.

    Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA Ryszard
    Słowiński
    29.03.2002

    :-)

    Pzdr,