  • Data: 2013-12-31 15:22:37
    Temat: Re: meritum 3,7% 3m
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 21:09:18 +0100, Klebespachtel napisał(a):

    > Tak, ale napisali, że dadzą specjalne lokaty dla użytkowników Meritum
    > Konta Oszczędnościowego (muszą dać więcej niż 3,4%) więc czuje, że
    > jednak wtopiłem z tym 3,7% a Ty miałeś racje.

    Powyższa strona została zaktualizowana. Oto jej obecna treść:

    --------------
    Informacja dla posiadaczy MeritumKonta Oszczędnościowego z
    oprocentowaniem 4,0 proc. w skali roku do dnia 31 grudnia 2013
    19.12.2013

    aktualizacja z dn. 30.12.2013 r.

    W związku ze zbliżającym się końcem okresu obowiązywania promocyjnej
    stawki oprocentowania wynoszącej 4,0 proc. w skali roku, uprzejmie
    informujemy, że od 1 stycznia 2014 promocyjna stawka oprocentowania
    wynosić będzie 3,4 proc. w skali roku. Nowa stawka oprocentowania
    pozwoli uplasować MeritumKonto Oszczędnościowe w czołówce najlepszych
    rachunków oszczędnościowych dostępnych na rynku.

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów poszukujących atrakcyjnych
    depozytów, Meritum Bank w Systemie Bankowości Elektronicznej udostępnił
    Klientom posiadającym rachunek oszczędnościowy MeritumKonto
    Oszczędnościowe Lokaty Promocyjne na okres 3, 4, 5 oraz 6 miesięcy
    oprocentowane 3,5 proc. w skali roku oraz Lokatę Promocyjną na okres 12
    miesięcy oprocentowaną 3,6 proc. w skali roku. W Systemie Bankowości
    Elektronicznej dostępna jest jedna lokata na wybrany okres - w przypadku
    zainteresowania większą ilością lokat na wybrany okres prosimy o kontakt
    z Infolinią Banku pod numerem 801 980 888 lub + 48 58 77 88 888..

    Jednocześnie informujemy, że na niezmienionym poziomie pozostaje
    oprocentowanie Konta Oszczędnościowego będącego w aktualnej ofercie
    Banku, którego oprocentowanie w styczniu nadal wynosić będzie 3,0 proc.
    w skali roku.
    - http://tiny.pl/qdkfz

    --
    Pozdrowienia,