  • Data: 2009-11-07 22:20:11
    Temat: Re: mieszkania w Unii Europejskiej
    Od: CHeE <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@o...pl pisze:
    > W zakładce "biznes" znajduję tylko dwie listy dyskusyjne, więc proszę w razie
    > czego o przekierowanie mnie z tym pytaniem.
    >
    > W jakim kraju Unii Europejskiej (może także: w jakim mieście) jest
    > najkorzystniejszy stosunek ceny mieszkania do późniejszych przychodów z
    > ewentualnego wynajmowania go komuś? Czyli stopa zwrotu?
    >
    > Zapewniam, że nie oczekuję żadnych widowiskowych wyników. Będzie chociażby parę
    > procent?

    Heh stopa zwrotu. Najczesciej jest tak ze ci ktorzy nie znaja takiego
    pojecia jak stopa zwrotu zarabiaja na wynajmie najwiecej.

    2 przyklady znajomy mieszka w Berlinie, mieszka u mamy ale ma mieszkanie
    za ktore placi mu Socjal in to mieszkanie wynajmuje 5 polaczkom dzieki
    czemu po odjeciu kosztow ma 1500EUR miesiecznie. Drugi : znajoma mieszka
    w paryzu starsza kobieta na rencie wynajmuje polakom mieszkanie w ktorym
    sama tez mieszka ma na czysto 1000 EUR co miesiac.

    Jak widzisz stopa zwrotu jest duzo wieksza niz u pejsatych w bele jakim
    banku ale interesu trzeba pilnowac bo polacy na emigracji maja to do
    siebie ze takie mieszkanie potrafia szybko doprowadzic do ruiny ze nie
    wspomne juz o sasiadach ktorzy beda chcieli cie ukamieniowac.