  • Data: 2003-03-03 21:35:49
    Temat: Re: [millenet] - jak szybko u Was chodzi?
    Od: "Stachu - RYBNIK" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chyba ta sama rzecz co z Inteligo - przez długi czas chodziło mi
    > nieprawdopodobnie wolno - bywało że system nie wyrabiał się z otwarciem
    > 'strony głównej' rachunku przez dozwolone 10 min (i zamykał połączenie).
    > Sprawdzane o każdej porze, łącznie z 3.00 w nocy w jakiś dzień
    > powszedni. W tym samym czasie - wszystko inne śmigało (stałe łącze).
    >
    > Teraz niedawno loguję sie na Inteligo, a tam prędkość rodem z mBanku ;)
    > W sumie to chyba wina ich ISP.

    Z inteligo kiedyś też tak miałem, teraz ładuje się szybciej od mBanku, a
    strona startowa millenetu otwiera mi się ok. 10min (!!!), a w serwisie
    transakcyjnym millenetu czasami strona ładuje się i 20 min... Przy tracercie
    dane tracą się na serwerze wychodzącym TPSA w Wawie (ja jestem ze Śląska).
    Ogólnie TRAGEDIA!

    PS. Mam SDI i transfery pozostałe mam w normie [ping do wp.pl - 38ms]

    --
    Pzdr, Stacho