  • Data: 2009-09-16 13:01:26
    Temat: Re: millenium, nikt się nie chwalił...
    Od: "m23m" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009
    Ano właśnie. I na grupie było o tym wielokrotnie, więc rzecz jest dość nieświeża. :P
    Wiedza o tym, że trzeba czytać TOiP jest podstawą. Zresztą, jeśli twoja "siora"
    otrzymuje papierowe wyciągi, to miała o tej zmianie napisane czarno na białym
    coś z miesiąc wcześniej (może w wyciągach elektronicznych też o tym było - nie
    wiem, nie zamówiłem takowych). To teraz nie ma się co wkurzać... chyba, że na
    własne gapiostwo. :P
    Millennium ma swoje wady (ja sam pisałem o nich na grupie wielokrotnie), ma
    swoje zalety. Jak każdy bank.

    > ci co mają niech obejrzą sobie dodatkowe 15zł lub 7zł
    > bo teraz niewielu zwolni się z opłaty miesięcznej za konto
    E tam. Ja nie płacę za konto w tym banku, większość moim znajomych mających tam
    konto - też nie.

    m23m