  • Data: 2003-09-21 19:50:16
    Temat: Re: millennium - jak sie od nich uwolnic !?
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bkk6g3$5br$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > hej,
    > kiedys jak jeszcze millennium mialo jako takie uslugi a konkurencja byla
    > praktycznie zadna (PKO BP to nie konkurencja :) zalozylem sobie tam konto.
    > Przez jakis czas z niego korzystalem ale ze dali ciala i do dzisiaj nie
    maja
    > dostepu do konta przez Internet zaczelem korzystac z mBanku oraz
    Citibanku.

    Maja dostep przez internet

    > Millennium poprostu olalem.

    twoj wybor, twoj blad...;-)
    Bylo nie olewac tylko wypowiedziec umowe. Ale... stalo sie.

    > kwietnia 2003 tego roku dostalem wypowiedzenie umowy z 30 dniowym
    terminem.
    > Gdzies po 2 miesiacach od wypowiedzenia zaplacilem zalegle 30zl.

    > 2 wrzesnia 2003 otrzymalem kolejny wyciag na którym widnieje kwota -15zl.
    > Obciazenie zaksiegowane 4 sierpnia 2003 na kwote 15zl tytulem Oplata
    Roczna
    > VISA Electron pojawilo sie z nienacka.
    > W zeszlym tygoniu udalem sie do millennium celem wyjasnienia sprawy.
    > Panienka z okienka starala sie mnie przekonac, ze rachunek nie jest
    > zamkniety i ze bede musial to zaplacic gdyz nie zlozylem w banku pisemnej
    > dyspozycji zamkniecia rachunku !!!

    > Moge tez zlozyc do nich reklamacje, ale pewnie dostane w odpowiedzi sam
    > belkot a oni nadal beda sie upierac ze im wisze 15zl i pewnie kolejne
    kwoty
    > za prowadzenie rachunku.

    > Jak myslicie, co z nimi zrobic ?

    Zrobic ksero ich wypowiedzenia. Isc do panienki w oddziale i poprosic o
    pokwitowaniu na oryginale, ze to ksero przyjela. Z data i czytelnym podpisem
    lub pieczatka osoby przyjmujacej.
    Dolaczyc ksero pokwitowania wplaty tych 30zl.

    > A może zrobić im numer i oskarżyć ich o
    > próbę wyłudzenia 15zł ???

    To bys raczej sobie zrobil numer...
    Jak widac z twojego postepowania tak sie znasz na prawie, jak...

    > W sumie to wszystkie fakty na to wskazują - może jakaś ugoda zamiast
    > procesowania się :)

    Zes sie amerykanskich filmow naogladal...
    Obudz sie.
    I zapamietaj sobie ta nauczke, ze sie sprzata po sobie a nie smieci
    zostawia.

    --
    Pozdrowienia