  • Data: 2007-10-18 16:15:04
    Temat: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
    Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Udało ci się? Bo standardowo to 'niedasię' skoro zostało wyłączone lub nie
    > zostało włączone przy zamawianiu KK.

    Zrezygnowałem z ubezpieczenia KK MC, ale na wakacje chcialem aktywowac
    ponownie "ubezpieczenie w podrozy" i (OIDP) "bezpieczna karta" - oplaca sie
    bardziej niz kupowanie najtanszego ubezpieczenia na 2 tygodnie.
    Dzwonilem nawet do ubezpieczyciela gdzie dowiedzialem sie (i slusznie
    zreszta) ze nie jestem strona w zawieraniu tych ubezpieczen. Z kolei w
    Millennium udzielali mi sprzecznych informacji. W oddzaile banku tez nie
    wiedzieli co z takim fantem poczac - ich infolinia udzielala sprzecznych
    informacji, odsylajac np. do dokumentow (instrukcji) ktore nie zawieraly
    takowych informacji. Czyli normalka :-)
    Nie bylo nawet formularza na którym nalezalo zglosic wznowienie
    ubezpieczenia.
    Najlepsza ich wymowka to proba odeslania mnie do ubezpieczyciela (Warta) bym
    napisal do nich prosbe o ubezpieczenie. Ale to przeciez bez sensu, gdyz oni
    sprzedali pakiet ubezpieczen Bankowi Millennium i to on je sprzedaje swoim
    klientom, a nie Warta.
    Udało się po miesiacu. Czas aktywacji ubezpieczenia, mimo ze mialo byc
    uruchomione z chwila podpisania umowy, trwal okolo 2 tygodni.
    Bylem chyba pierwszym klientem ktory mial ochote wznowic ubezpieczenie.

    A tak swoja droga - jezeli pracownik oddzialu udziela informacji, to nie
    ponosi za nie odpowiedzialnosci. Czesto jest tak ze nie znaja zmian w
    regulaminie, znaja tylko ogolna interpretacje, przekazana z centrali. Takimi
    samymi informacjami kieruja sie na party line - z tym ze te rozmowy sa
    nagrywane i mozna ewentualnie cos wynegocjowac w przypadku wprowadzenia w
    blad i poniesienia strat.
    Mnie wprowadzili w blad w przypadku regulowania oplat z KK. Pracownica
    oddzialu nie doczytala informacji podanych drobnym drukiem. :-)

    Pozdrrrr.... Reksio