-
Data: 2007-10-18 16:15:04
Temat: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Udało ci się? Bo standardowo to 'niedasię' skoro zostało wyłączone lub nie
> zostało włączone przy zamawianiu KK.
Zrezygnowałem z ubezpieczenia KK MC, ale na wakacje chcialem aktywowac
ponownie "ubezpieczenie w podrozy" i (OIDP) "bezpieczna karta" - oplaca sie
bardziej niz kupowanie najtanszego ubezpieczenia na 2 tygodnie.
Dzwonilem nawet do ubezpieczyciela gdzie dowiedzialem sie (i slusznie
zreszta) ze nie jestem strona w zawieraniu tych ubezpieczen. Z kolei w
Millennium udzielali mi sprzecznych informacji. W oddzaile banku tez nie
wiedzieli co z takim fantem poczac - ich infolinia udzielala sprzecznych
informacji, odsylajac np. do dokumentow (instrukcji) ktore nie zawieraly
takowych informacji. Czyli normalka :-)
Nie bylo nawet formularza na którym nalezalo zglosic wznowienie
ubezpieczenia.
Najlepsza ich wymowka to proba odeslania mnie do ubezpieczyciela (Warta) bym
napisal do nich prosbe o ubezpieczenie. Ale to przeciez bez sensu, gdyz oni
sprzedali pakiet ubezpieczen Bankowi Millennium i to on je sprzedaje swoim
klientom, a nie Warta.
Udało się po miesiacu. Czas aktywacji ubezpieczenia, mimo ze mialo byc
uruchomione z chwila podpisania umowy, trwal okolo 2 tygodni.
Bylem chyba pierwszym klientem ktory mial ochote wznowic ubezpieczenie.
A tak swoja droga - jezeli pracownik oddzialu udziela informacji, to nie
ponosi za nie odpowiedzialnosci. Czesto jest tak ze nie znaja zmian w
regulaminie, znaja tylko ogolna interpretacje, przekazana z centrali. Takimi
samymi informacjami kieruja sie na party line - z tym ze te rozmowy sa
nagrywane i mozna ewentualnie cos wynegocjowac w przypadku wprowadzenia w
blad i poniesienia strat.
Mnie wprowadzili w blad w przypadku regulowania oplat z KK. Pracownica
oddzialu nie doczytala informacji podanych drobnym drukiem. :-)
Pozdrrrr.... Reksio
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.07 13:25 Wojciech Nawara
- 20.10.07 17:26 Reksio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?