eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.interne
    tia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Reksio" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
    Date: Thu, 18 Oct 2007 18:15:04 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <ff814i$ca1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ff7aaa$jpk$1@inews.gazeta.pl> <ff7bbe$b54$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ff7g07$dre$1@inews.gazeta.pl> <ff7gvj$rpj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ff7qn9$o5i$1@atlantis.news.tpi.pl> <ff7rmd$sb0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.2.79.31
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1192724434 12609 83.2.79.31 (18 Oct 2007 16:20:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Oct 2007 16:20:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000782-1, 2007-10-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:428358
    [ ukryj nagłówki ]

    > Udało ci się? Bo standardowo to 'niedasię' skoro zostało wyłączone lub nie
    > zostało włączone przy zamawianiu KK.

    Zrezygnowałem z ubezpieczenia KK MC, ale na wakacje chcialem aktywowac
    ponownie "ubezpieczenie w podrozy" i (OIDP) "bezpieczna karta" - oplaca sie
    bardziej niz kupowanie najtanszego ubezpieczenia na 2 tygodnie.
    Dzwonilem nawet do ubezpieczyciela gdzie dowiedzialem sie (i slusznie
    zreszta) ze nie jestem strona w zawieraniu tych ubezpieczen. Z kolei w
    Millennium udzielali mi sprzecznych informacji. W oddzaile banku tez nie
    wiedzieli co z takim fantem poczac - ich infolinia udzielala sprzecznych
    informacji, odsylajac np. do dokumentow (instrukcji) ktore nie zawieraly
    takowych informacji. Czyli normalka :-)
    Nie bylo nawet formularza na którym nalezalo zglosic wznowienie
    ubezpieczenia.
    Najlepsza ich wymowka to proba odeslania mnie do ubezpieczyciela (Warta) bym
    napisal do nich prosbe o ubezpieczenie. Ale to przeciez bez sensu, gdyz oni
    sprzedali pakiet ubezpieczen Bankowi Millennium i to on je sprzedaje swoim
    klientom, a nie Warta.
    Udało się po miesiacu. Czas aktywacji ubezpieczenia, mimo ze mialo byc
    uruchomione z chwila podpisania umowy, trwal okolo 2 tygodni.
    Bylem chyba pierwszym klientem ktory mial ochote wznowic ubezpieczenie.

    A tak swoja droga - jezeli pracownik oddzialu udziela informacji, to nie
    ponosi za nie odpowiedzialnosci. Czesto jest tak ze nie znaja zmian w
    regulaminie, znaja tylko ogolna interpretacje, przekazana z centrali. Takimi
    samymi informacjami kieruja sie na party line - z tym ze te rozmowy sa
    nagrywane i mozna ewentualnie cos wynegocjowac w przypadku wprowadzenia w
    blad i poniesienia strat.
    Mnie wprowadzili w blad w przypadku regulowania oplat z KK. Pracownica
    oddzialu nie doczytala informacji podanych drobnym drukiem. :-)

    Pozdrrrr.... Reksio


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1