-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Reksio" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
Date: Sat, 20 Oct 2007 19:26:35 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 30
Message-ID: <ffddq4$f60$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <ff7aaa$jpk$1@inews.gazeta.pl> <ff7bbe$b54$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ff7g07$dre$1@inews.gazeta.pl> <ff7gvj$rpj$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ff7qn9$o5i$1@atlantis.news.tpi.pl> <ff7rmd$sb0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ff814i$ca1$1@nemesis.news.tpi.pl> <ffcvhu$cat$2@kushnir.sileman>
NNTP-Posting-Host: 83.2.79.31
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1192901252 15552 83.2.79.31 (20 Oct 2007 17:27:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Oct 2007 17:27:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 000782-3, 2007-10-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:428505
[ ukryj nagłówki ]> Przy rezygnacji z ubezpieczenia należy potwierdzić oświadczenia:
> - rezygnacja z ubezpieczenia jest ostateczna
> - ponowne przystąpienie do ubezpieczenia tylko gdy ubezpieczyciel wyrazi
> na to zgodę na piśmie
Jak to ostateczna? W sensie "nieodwracalna" ? W takim razie byłem świadkiem
cudu :-)
> Zatem to odesłanie do ubezpieczyciela chyba nie było tak do końca bez
> sensu, albo sami nie wiedzą czego chcą.
Nie, ponieważ ja nie jestem stroną w tym przypadku. to Bank musi wystąpić w
moim imieniu. Tak przynajmniej stwierdzili pracownicy Warty.
> Ale dalej nie napisałeś JAK tego dokonać. Też bym sobie na wakacje coś
> takiego włączył.
No właśnie tak :-)
Postawiłem pracownicę banku przed problemem, i na każde jej odbijanie
problemu znałem odpowiedź - bo sam rozmawiałem chyba z 6 razy z party line
banku, nie tylko z pierwszą linią wsparcia, ale również ze "specjalistami".
Wtedy ona już musiała zdobyć ten formularz na któryn złożyłem wniosek (a
różnych formularzy jest naprawdę wiele - prawie setka). Wypełniłem -
pozostało tylko czekać.
W moim przypadku była to MC GOLD - jeżeli ma to jakieś znaczenie. Ma na
pewno przy konsultacjach na infolinii.
Pozdrrr... Reksio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie