eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Reksio" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
    Date: Sat, 20 Oct 2007 19:26:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <ffddq4$f60$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ff7aaa$jpk$1@inews.gazeta.pl> <ff7bbe$b54$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ff7g07$dre$1@inews.gazeta.pl> <ff7gvj$rpj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ff7qn9$o5i$1@atlantis.news.tpi.pl> <ff7rmd$sb0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ff814i$ca1$1@nemesis.news.tpi.pl> <ffcvhu$cat$2@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: 83.2.79.31
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1192901252 15552 83.2.79.31 (20 Oct 2007 17:27:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Oct 2007 17:27:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000782-3, 2007-10-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:428505
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przy rezygnacji z ubezpieczenia należy potwierdzić oświadczenia:
    > - rezygnacja z ubezpieczenia jest ostateczna
    > - ponowne przystąpienie do ubezpieczenia tylko gdy ubezpieczyciel wyrazi
    > na to zgodę na piśmie

    Jak to ostateczna? W sensie "nieodwracalna" ? W takim razie byłem świadkiem
    cudu :-)

    > Zatem to odesłanie do ubezpieczyciela chyba nie było tak do końca bez
    > sensu, albo sami nie wiedzą czego chcą.

    Nie, ponieważ ja nie jestem stroną w tym przypadku. to Bank musi wystąpić w
    moim imieniu. Tak przynajmniej stwierdzili pracownicy Warty.

    > Ale dalej nie napisałeś JAK tego dokonać. Też bym sobie na wakacje coś
    > takiego włączył.

    No właśnie tak :-)
    Postawiłem pracownicę banku przed problemem, i na każde jej odbijanie
    problemu znałem odpowiedź - bo sam rozmawiałem chyba z 6 razy z party line
    banku, nie tylko z pierwszą linią wsparcia, ale również ze "specjalistami".
    Wtedy ona już musiała zdobyć ten formularz na któryn złożyłem wniosek (a
    różnych formularzy jest naprawdę wiele - prawie setka). Wypełniłem -
    pozostało tylko czekać.
    W moim przypadku była to MC GOLD - jeżeli ma to jakieś znaczenie. Ma na
    pewno przy konsultacjach na infolinii.

    Pozdrrr... Reksio


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1