  • Data: 2004-07-20 13:43:44
    Temat: Re: min. cena dolara??
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Prostszego, panie makler, prostszego :)

    :) Maklerem nie jestem :)

    > Polskie znaki też by się przydały, w końcu nasz giełda to nie WallStreet,
    > nie musisz tak bardzo się spieszyć.

    Literowki to faktycznie sprawa pospiechu :( Mea culpa. Co do polskich
    ogonkow. Nie uzywam, gdyz niektorzy moga takie litery odbierac jako krzaczki
    na swych ekranach. Sam czasami dostsje takie maile i musze sie mocno
    domyslac o co chodzi w tresci :)

    > Kolega Stasio P. użył delikatnej ironii - w końcu spośród stałych bywalców
    > grupy, to chyba tylko ja i yayco jesteśmy po tej gorszej stronie lady (no,
    > pewnie znalazłoby się kilku jeszcze :))) ), a więc miotanie żargonem
    wygląda
    > cokolwiek zabawnie. Mnie tam nic do tego, szczena jeno opadła a wzrok się
    > zaszklił, ale fachowców przeturlałeś, nie ma co :)))

    Ja te ironie zauwazylem. Problem w tym, iz niektorych spraw nie da sie
    wyjasnic szybko i zwiezle nie uzywajac pojec wczesniej zdefiniowanych :(

    Trading i spekulacja nie nalezy bynajmniej do spraw prostych.

    Malin