  • Data: 2004-07-21 15:09:47
    Temat: Re: min. cena dolara??
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kwestia poprawnego ustawienia kodowania - nic szczególnie trudnego dla
    > kogoś, kto zna się na analizie technicznej :)))

    Już ktos życzliwy podesłał mi link do stny z wyjaśnieniem sposobu ustawienia
    tego kodowania :)
    No coż teraz widzę, jakie to proste ... Człek uczy się całe życie, a i tak
    głupi umiera :(

    Od dziś ogonki :)

    Pozdrawiam

    P.S. Sprawy związane z komputerami zawsze uważałem za o wiele bardziej
    skomplikowane niż spekulacje na rynkach finansowych. Przecież tego się nie
    da nauczyć, jeśli sie nie ma IQ powyżej 180 hehe :) A spekulacji można
    nauczyć nawet małpę.

    Malin