    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: minimalna płatność kartą - eksperyment
    Date: Mon, 02 Apr 2007 11:09:11 +0200

    RobertS wrote:
    > witam
    >
    > wiele tygodni temu zapłaciłem prowizję allegro w kwocie 1,01zł za pomocą kk
    > - obciążenia do dzisiaj nie ma...
    > tym razem muszę zapłacić ok. 3 zł prowizji i..........wykonałem 3 płatności
    > po 1,01 zł (to minimum) różnymi kk - jestem ciekawy czy zostanę obciążony
    > ;-))

    Ale to chyba jakoś sam z siebie to zapłaciłeś bo wiem, że allegro wzywa
    do uregulowania płatności jeżeli stan konta przekroczy 10zł. Dlatego być
    może Twoja wpłata 1,01 zł tak jak myślisz została po prostu odrzucona.
    Kiedyś pewnemu "derektorowi", pewnego radia wpłacali przelewem 1 gr
    dopóki się nie pokapował i zrobił wpłatę minimalną ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski