    From: <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: minimalna wartosc kred. mieszkaniowego w Multi
    Date: 5 Dec 2002 00:11:05 GMT

    p...@b...com.pl wrote:
    : Minimalna wartość Planów Finansowych w MultiBanku rzeczywiście wynosi 80 000
    : PLN. Jednak stosowaną praktyką jest możliwość rozpatrzenia wniosku o wartości
    : poniżej ustalonej granicy minimalnej. Takie sytuacje już miały miejsce i zawsze
    : kończyły się przyznaniem niższej aniżeli 80 000 PLN kwoty kredytu w ramach
    : Planów Fiansowych.
    : Zapraszam do jednej z placówek MultiBanku.
    : przesyłam pozdrowienia dla wszystkich
    : Piotr Ludwisiak

    :> W ofercie Planow Finansowych jest napisane, ze minimalna kwota kredytu
    :> mieszkaniowego wynosi 80tys. Nie mozna tego jakos obejsc - tzn. jest to
    :> kwota calkowicie sztywna, niezalezna od zdolnosci kredytowej, wkladu
    :> wlasnego, wartosci nieruchomosci?
    :> Poszukuje kredytu na mieszkanie o wartosci okolo 72 tys.
    :> Chyba, ze kupie to mieszkanie za 80tys. i sfinansuje je w calosci kredytem a
    :> sprzedawca odda mi 8, ale tu na przeszkodzie moze stanac wycena mieszkania
    :> przez bank, a poza tym nie wiem czy Multi da kredyt na 100% inwestycji...
    :> Zalezy mi na Multi, bo maja dobre warunki, mam u nich dobra historie i b.
    :> duza zdolnosc ale niestety chce od nich za malo pieniedzy :-)
    :>
    :> Prosze o rade.
    :>
    :> pzdr.
    :>
    :>
    Witam
    Tydzień temu byłem w multi w Gliwicach dowiedzieć się konkretów o tych planach
    finansowych i gościu powiedział, że minimum to 60000, ale da się zejść do
    55000. Dla tylu też mi zrobił symulację. Więc radzę się przejść i dowiedzieć
    od rzeczywistej osoby.

    : --
    : Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    mgr inż. Wojciech "LEO" Śmietański