    From: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Date: Sun, 12 Sep 2010 23:16:10 +0000 (UTC)

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości

    > Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

    Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z
    początekiem 81.

    > Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank
    > i mają spadać na drzewo. :-)

    W pewnym sensie masz rację. Obstawiam, że pani nie dzwoniła z biura/siedziby
    banku, tylko była zatrudniona jako agent przez firmę zewnętrzną. Mają oni na
    podstawie umowy z bankiem - dostęp do bazy klientów (a że baza może nie być
    zbyt aktualna, to inna sprawa). Pani ma za zadanie "pozyskanie klienta i
    sprzedaż produktów' jak i "uproduktowienie klientów". Takie czasy.

    Są banki, które dzwoniąc do Klientów mają odwagę 'wyświetlić się'. Nawet
    pojawiają się numery komórek pracowników. Widocznie nie mają się czego wstydzić.
    mBank należy do grupy tajniaków, których trzeba po prostu spuszczać na drzewo.