    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mleczno-dietetycznie ;)
    Date: Thu, 29 Mar 2012 16:58:54 +0200
    <jkplk5$eel$1@inews.gazeta.pl> <jkpm4o$lm5$1@node2.news.atman.pl>
    <jkpmso$dnj$1@inews.gazeta.pl> <jkpohu$oc6$1@node2.news.atman.pl>
    <jkpp7i$25$1@inews.gazeta.pl> <jkpvev$e5$1@node2.news.atman.pl>
    <jkqsid$sh$1@inews.gazeta.pl> <jkrp96$rrh$1@node2.news.atman.pl>
    <jksbuq$bua$4@inews.gazeta.pl> <jksg72$q21$1@node2.news.atman.pl>
    <jksiot$rs$2@inews.gazeta.pl> <jktevg$sb7$1@node2.news.atman.pl>
    <jktmn7$qia$1@inews.gazeta.pl> <jkua7d$mcg$1@node2.news.atman.pl>
    <jkv0md$mo4$2@inews.gazeta.pl> <jkvv22$gau$1@node2.news.atman.pl>
    <jl0dbn$ghs$1@inews.gazeta.pl> <jl1eg4$h7$1@node2.news.atman.pl>

    "Waldek" jl1eg4$h7$...@n...news.atman.pl

    > Zapytac zawsze mozesz :)
    > - zgodny z obowiazujacymi przepisami
    > pomniejszony o nalezny mi zwrot [w rozliczeniu rocznym]

    A ile zwrócili Ci tego podatku od złudzeń?
    To tez tajemnica?

    Ja nie ukrywam, że płaciłem wysokie podatki od złudzeń.
    Teraz jestem karany przez Boga za to płacenie. Tyle
    razy zauważam:

    -- Nie widzisz, że robię, co mogę, aby zmyć swój grzech?
    Dlaczego mnie nadal prześladujesz? Nie płacę już
    Rydzykom itp. osobistościom, a nawet wyjaśniam
    innym ludziom, jaki grzech popełniają, płacąc
    Rydzykom czy Makulskim bądź Ozorowskim.

    -- Widzę. Robisz co możesz, a jednak za mało.
    Dałem Ci kiedyś zdrowie i pieniądze, ulegając
    twoim prośbom, abyś mógł zwiedzać świat, abyś
    mógł pochylić w pokorze twe czoło przed twymi
    przodkami, abyś mógł ucałować (duchowo) święte
    ziemie opuszczane przez wojska Brytyjskie
    (Singapur -- tyle razy mnie o to prosiłeś!!!)
    czy Amerykanów (Philipiny z ich twierdzą na
    Corregidorze chociażby) i zrozumieć, dlaczego
    te wojska zostały pobite... A ty, zamiast
    dotrzymać mi wierności, zamiast podróżować,
    płaciłeś moim wrogom!!!

    -- Długo jeszcze będę czekał na Twoja łaskę?!

    -- Długo, chyba że schudniesz, nabierzesz mięśni,
    uszanujesz każdego twego dobrodzieja (takiego,
    jak Wydrycki, który cię wyrwał z szatańskich
    sideł leczenia astmy za pomocą antybiotyków;
    czy Sławiński, który sprzeciwił się odcinaniu
    twoich nóg) i spokojnie będziesz oczekiwał
    moich wyroków, takich jak wyrok na pijaka
    Karola Karskiego, który goszcząc cię u siebie,
    polecił cię schlać, abyś jadąc do domu, spowodował
    wypadek, pokaleczył się lub zginął...

    -- Więc co ja mam robić?

    -- Żyć, cieszyć się życiem, jakie co pozostało,
    dochować wierności twoim marzeniom, szanować
    twoich dobrodziejów, dbać o zdrowie, kierować
    się rozumem itd...

    -- I któregoś dnia zobaczę Singapur? Przeżyje przerażenie
    pokonanych i opuszczonych Europejczyków? Popływam
    chińską gondolą, odwiedzę Birmę, zwiedzę Tajlandię,
    przemierzę japońskie wyspy?... [szczerze w to wątpię...]

    -- Jako dziecko marzyłeś o tym szczerze z dziecięcą ufnością,
    jako dorosły wzgardziłeś moimi łaskami. Zamiast ciebie,
    pojechali na Cypr ludzie tacy jak Karski, aby ,,godnie''
    rozsławić polskie imię w świecie tak zwanym... Nie wstyd ci?!

    -- Dlaczego ja mam wstydzić się? To Karski rozrabiał, nie ja!

    -- Ale ty to opłacileś, byłes jednym z tych, którzy
    umożliwili Karskiemu takie życie!!!

    -- Powiedz krótko: Wybaczysz mi czy nie wybaczysz?

    -- A jeśli nie wybaczę, to co mi uczynisz? Obrazisz się na mnie?

    -- Nie. Podziękuję ci za to życie, które mi dałeś. Jednak
    mógłbyś już przestać mnie karać... Mam miękkie serce,
    bo z takim przyszedłem na te świat, zatem nie stawiaj
    przede mną trudnych zadań i po prostu udaremniaj mi
    płacenie na kościół czy obdarowywanie Twoich wrogów...

    -- A co ja czynię, odbierając ci zdrowie?!?? Chory nie
    dasz na tacę, nie polecisz z tak zwanym wywalony
    językiem przed siebie, aby wspierać moich wrogów
    wrzeszczących stale o ,,brutalnym ataku na Kościół''.

    -- A nie mógłbyś inaczej mnie powstrzymywać przed pomaganiem twoim wrogom?

    -- Masz na swej myśli twoją śmierć?

    -- Nie.

    -- Nędzę materialną?

    -- Też nie.

    -- A może bogacenie moich wrogów, którzy by pogardzili twoją pomocą?

    -- Też nie.

    -- A widzisz w ogóle jakieś sensowne rozwiązanie?

    -- Nie. Nieśmiało zauważę, że to Ty jesteś Bogiem, nie ja.

    -- Więc uznaj moje metody za dobre, skoro nie masz lepszych rozwiązań.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'