  • Data: 2005-05-27 09:12:24
    Temat: Re: ... mniejsza o to
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

    zlotawy <s...@w...pl> w wiadomości
    news:news:4296d0d1$0$2127$f69f905@mamut2.aster.pl napisał(a):

    > panowie oczywiscie wszystko to wiedzieli i doczytywali sie w
    > regulamienie.

    Oczywiście, że przed podpisaniem umów np. z bankiem, czytamy najpierw umowę
    oraz wszelkie OWU, regulaminy i insze smolprinty.

    > hehe... ja niestety nie mam tyle czasu zeby przegladac grupy i DOWIADYWAC
    > sie z biezacych watkow nowych rzeczy.

    Takie informacje są w materiałach banku, a nie na grupie.

    > moj post nawet jesli byl zbedny to odpowiedzi na niego przebily wszystko.

    Nie był zbędny, był śmieszny. Ciekawe, czy ktoś na prhn go popchnął.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.