    From: "Michal" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moja firma a wyplata sobie wynagrodzenia
    Date: Thu, 11 Jul 2002 11:25:31 +0200

    > Przelas sobie na swoje prywatne konto kase a na przelewie napisac z
    > tytulu wynagrodzenie za prace?????

    Mozna oczywiscie i tak, ale kto tak robi w dzisiejszych czasach? ... tak
    jaks bylo by nietypowo...

    Zgodnie z obecna norma ty jako pracodawca powinienes zwlekac z wyplata
    wynagrodzenia jak najdluzej, tlumaczac to przed soba (pracownikiem) np.
    klopotami z kooperantami lub niekorzystnym kursem zlotego. Nastepnie ty -
    pracownik, po odczekaniu np. miesiaca powinienes wyrazic swoje
    niezadowolenie szemrajac po katach, robiac aluzje, a w koncu stanowczo
    domagac sie wyplaty. Wówczas Ty jako pracodawca solennie obiecasz wyplate w
    najblizszy poniedzialek, po czym ...nie dotrzymasz obietnicy. Nastepnie Ty
    jako pracownik oglosisz akcje protestacyjna - wywiesisz flage - przyjedzie
    TV - prasa napisze. Oczywiscie - nie wyplacaj w dalszym ciagu !. Narzekaj za
    to, ze nie masz za co zyc. Twoim przypadkiem zajmie sie rzad. Minister
    obieca wyplate wkrótce ( i tez nie dotrzyma), ale rzad udzieli pozyczki
    funduszowi wyplat gwarantowanych. Fundusz cos moze Ci wyplaci, a jak nie to
    biskup poprosi ludzi dobrej woli o wsparcie dla Ciebie. W miedzyczasie
    minister wezwie banki do anulowania Twojegom zadluzenia w bankach...

    wiec moze lepiej nie wyplacaj sobie tak szybko pensji :-)