  • Data: 2002-07-12 06:48:20
    Temat: Re: moja firma a wyplata sobie wynagrodzenia
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wynagrodzenie ze pracę? Dobre :-)))) Po prostu przelewasz kiedy chcesz,
    >wypłacasz z bankomatu kart? firmow?, robisz prywatne zakupy kart? firmow? -
    >do wyboru do koloru :-))) <- oczywi?cie to dla DG i SC

    chodzilo mi generalnie o rozdzielenie ruchow na koncie. Co zwiazane z
    firma, to z firmowego, a co prywatne to z prywatnego. W ktoryms
    momencie chcesz wziac kase i oddac zonie aby sobie cos kupila.
    Robisz przelew, a kwitach masz, ze wyplaciles sobie "wynagrodzenie".

    Chcialbym uslyszec jak inni postepuja. Z gory dziekuje za dyskusje.

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)