  • Data: 2008-05-03 18:46:11
    Temat: Re: molestuja mnie banki telefonicznie
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

    Date: Wed, 30 Apr 2008 22:01:42 +0200, name: Eneuel Leszek Ciszewski:

    > "Miroo" fv9ke9$rf4$...@a...news.neostrada.pl

    > 0. Jak krótko? (dzień, tydzień?)
    > 1. Jakie to były banki?
    >
    > Nie wierzę w to, że PeKaO SA ma wtyczki w każdym banku.

    0. w ciągu tygodnia roboczego, chyba z 1-3 dni zazwyczaj
    1. mBank, Lukas, Eurobank, Dominet, KB. Co najmniej 3 z tych, nie
    pamiętam które.

    Może Pekao nie ma wtyczek w bankach, ale np w jakiejś instytucji
    w której banki sprawdzają/zgłaszają swoich klientów. Nie znam się
    na tym, a powiedzieć nie chcieli, jak już wspomniałem.
    Dawno już nie dzwonili, ale też od dawna nie odwiedzałem banków.
    Dzwonią w godzinach pracy więc zazwyczaj nie mam czasu rozmawiać
    ani się dochodzić z nimi.
    Mam zwyczaj, że wszędzie wykreślam "kontakt w celach marketingowych"
    nawet jeśli formularz nie daje takiej możliwości, więc mam pewność,
    że takiej zgody świadomie im nie dałem. Chyba, że gdzieś cichaczem
    przemycili. Nie jestem typem pieniacza, a jeśli nawet, to na tyle
    szybko mi przechodzi, że nie chce mi się biegać z tę sprawą do
    marmurka.

    Pozdrawiam
    Miroo