    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moneybookers, wyplata na kartę
    Date: Sat, 16 Jan 2010 14:51:56 +0400

    xbartx <b...@h...net> had the courage to write:

    > A jak spłacasz swoją kk, to przelew wysyłasz na nr karty czy nr konta?

    Mylisz pojęcia, xbartx. Moneybookers umożliwia przelewy na kartę, księgowane
    są one jako transaction reversal. Kiedyś działało na polskie karty - nawet
    dostawało się więcej niż przelewało (bank "zwracał" prowizję od wypłat
    gotówkowych), teraz mam MB rejestrowane w UK i nie jestem w stanie przejść
    dodatkowej weryfikacji...

    Tak czy inaczej, na kartę wypłacać można i nie jest to w żadnym razie
    przelew na konto!

    k.