  • Data: 2009-02-04 09:52:07
    Temat: Re: moze byc i 2090
    Od: " GZ" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > Czy akacjonariusze Wedla stracili ?

    czy my przypadkiem nie rozmawiamy o tym - ile hipotetycznie mozna bylo
    zarobic na inwestycjach w akcje KONKRETNYCH firm notowanych od 1991 roku. A
    nie ze "mozna bylo" zarobic?

    Wlasnie sie dowiedziałem, ze jeszcze dwa lata po wezwaniu Pepsico odpowiadało
    na zgloszenia akcjonariuszy. Dajac cene 160 PLN.
    Po tym czasie jesli ktos mial malo akcji, to mogl Pepsico pocałować.