  • Data: 2002-11-16 02:17:48
    Temat: Re: moze tos..??
    Od: "KK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "robert" <r...@w...pl> wrote in message news:ar3jpv$khj$1@news2.tpi.pl...
    > czy ktos ma jakies doswiadczenia z firma SKOTE POLSKA znana w necie pod
    > nazwa i adresem www.dobryprojekt.pl udzielaja podobno kredytow bez
    zdolnosci
    > kredytowej, tylko dziwia mnie oplaty przed uzyskaniem kredytu ale roznie
    > moze byc.

    Nie przegladalem, ale jezeli jest tak jak ponizej to uciekaj jak najdalej.

    Osoby chcace wziac kredyt zawiazuja grupe, kazdy od poczatku splaca raty
    kredytu, ktorego nie dostal
    Jak sie uzbieraja pieniadze, to jedna osoba dostaje kredyt i tak dalej.
    Firma sprowadza sie do oganizacji takiego samopozyczajacego sie kredytu
    biorac za to czysta prowizje i niczego nie ryzykujac. Jak dobrze wypadnie to
    najpierw splacisz kredyt, a potem go dostaniesz Powodzenia :-)
    Acha grupa solidarnie odpowiada za dlugi. jesli dostaniesz ten pseudokredyt
    i nawet go splacisz, a potem ktos w ramach tej samej grupy wezmie kredyt i
    da noge, to zostaniesz wezwany do splaty tego "kredytu".
    Wszystko zgodnie z prawem.